in juni op safarie

• gera

hallo lezers van deze heel erg leuke site wij gaan in juni op safarie naar kenia en tanzania wie gaat er toevallig ook in die tijd . en wie weet er nog het een en ander wat we zeker moeten gaan doen en zien? het is namelijk onze eerste keer dat we een verre reis gaan maken. we hebben onze spuiten al gehad nu nog de pillen.

• Liza

Hoi Gera,

Wij gaan ook in juni naar Kenia en Tanzania. Wij vertrekken op 16 juni. Onze spuiten halen we a.s maandag.

• gera

hoi liza leuk om te horen dat julie de zelfde dag vertrekken als wij. wij vliegen met klm jullie toevallig ook? waar hebben jullie geboekt als ik vragen mag .veel kans dat we samen vliegen en mischien ook wel op safarie gaan hoe lang duurt jullie reis? ik hoop snel iets te horen . ik ben een paar dagen weg geweest en heb daarom geen mail gelezen sorry voor het laat reageren groetjes gera

• Liza

Hoi Gera,

Nee wij vliegen met Hollandexel of zoiets. Wij landen op Mombasa en gaan de eerste week op safari door Kenia en Tanzania. De tweede week verblijven we in Travellers Tiwi Beach ongeveer 30 km onder Mombasa.

• gera

nou toch leuk liza om van iemand te horen dat ze dezelfde tijd gaan wij hebben onze tickets al gekregen en hoorden daar dat we met z'n 17nen vertrekken naar kenia en tanzania nou liza heel veel plezier en geniet er van doen wij ook !!!

we laten nog wel wat horen als we terug zijn doei

• Ruud

Leuk te horen dat jullie ook naar Kenia en Tanzania gaan, wij gaan ook volgende week. We hebben 2 weken safari en 2 weken op het strand een beetje bijkomen daarna reizen we door naar Zuid Africa.