Safari naar Gombe Stream NP

• Ger

Wie is er in Gombe Stream NP geweest?

Is dit mogelijk vanuit Arusha?

Heeft iemand een aanbeveling voor een touroperator ter plaatse die dit regelt met vertrek vanuit Arusha (liefst een plaatselijk bureau)

• Silvia

Indien iemand zich meldt, ik ben ook zeer geinteresseerd in deze safari!!!

Graag reacties ook naar mij.

• Ger

Via internet had ik informatie opgevraagd voor 5 dagen van Arusha naar Gombe.

Kreeg vervolgens van een touroperator (Siyabona) gevestigd in Zuid Afrika een aanbod voor 5 dagen Mahale. De kosten hiervoor waren 833 dollar p.p. inclusief vlucht van Arusha naar Mahale en terug.

Nadat ik ze opnieuw gemaild had dat ik niet naar Mahale wilde maar naar Gombe kreeg ik opnieuw een reactie, doch nu voor inderdaad Gombe. Ik viel echter achterover toen ik de prijs las (2500 dollar p.p. exclusief vlucht).

Deze grote prijsverschillen deden mij erg twijfelen over de betrouwbaarheid van Siyabona en ik belsoot dus ook niet verder op hun bod in te gaan, maar verder te zoeken. Helaas nog geen succes tot nu toe.

Mocht je interesse hebben in het aanbod van Siyabona dan laat het maar weten dan mail ik het hele aanbod.

Blijf ook openstaan voor verdere suggesties. Misschien is nog wel de beste suggestie zelf ter plekke proberen te regelen.

• Silvia

Hier was ik dus al bang voor. Gombe is knetterduur om er te komen en zeker om er te verblijven. Mail toch maar even de hele zaak als je wilt sos1@hetnet.nl

Het is geloof ik goedkoper om buiten gombe te verblijven. Moet zelf ook het e.e.a. uitzoeken.

Bedankt