naar tanzania/zanzibar met neckerman

• christel

Heeft iemand van jullie ervaring met Neckerman?

Heb in het Neckerman-brochure een 8-daagse safari gezien Tanzania Highlights (staat niet op de Neck.internetsite), deze kun je aanvullen met 6 dagen Zanzibar All Inclusive en dan zit je op ongeveer 2500 midden in het hoogseizoen.

Vergeleken met andere touroperators is dit vrij goedkoop dus vandaar mijn vraag of anderen goede of slechte ervaring met Neckerman hebben?!?

Alvast bedankt en groetjes

• Loes

Geen ervaring van mijzelf maar van een vriendin:

De reis naar Tanzania bestond uit Nederlandse en Belgische mensen. Omdat de Belgen geen verlenging op Zanzibar hadden, ging de hele groep een dag eerder terug van safari zodat zij het vliegtuig konden halen. De vergoeding die degenen die verlengd hadden terug kregen was veel te laag in verhouding met het missen van een dag safari. Neckermann had het echter zo besloten.

Het nadeel van all inclusive in Zanzibar is dat je extra betaalt als je in een leuk restaurantje wilt eten of een dagje/ nachtje ergens anders naartoe gaat.

Hopenlijk zijn er ook mensen met goede ervaringen!

• filip

ik ben er één keer mee op vankantie geweest, maar niet naar tanzania. De organisatie viel echter zwaar tegen. Je moet wel wat toegeeflijk zijn, een reisorganisator komt ook onverwachte dingen tegen, maar met Neckerman zie je mij niet (nooit) meer reizen.

maar misschien zijn er mensen met positieve ervaringen???

groetjes,

Filip

• Marjan

Wij hebben ook bij Neckermann de safari Tanzania Highlights geboekt met een verlenging in Kenia. een heel stuk goedkoper moet ik zeggen wij waren pp € 1700,- kwijt. Je kan in de reisgids zelf alles samenstellen, wij zitten in Travellers Tiwi beach all inn en de safari is ook all in dus niet duur.

Wij vertrekken in juni.

• christel

marjan,

waarom heb je voor neckerman gekozen en niet voor een andere organisatie?

wij zijn nog een beetje aan het twijfelen…

• Marjan

Ons reisburo had goede ervaringen met deze reis via neckerman vandaar.

• chantal

Wij vertrekken pas in september.

Zouden jullie aub willen laten weten hoe het was..?

Hebben al geboekt dus kan het toch niet meer veranderen maar ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen!!

Fijne vakantie gewenst & groetjes

Chantal

• Johan

Hoe is de reis met Neckermann bevallen?