scholing

• Ludie Postmus

Wij willen dit jaar als gezin naar Tanzania voor taalkundig werk. Is er iemand die weet wat de scholingsmogelijkheden zijn voor kinderen van 11, 8 en 6 jaar? Het gaat dan om steden als Mbeya en Mwanza. Wat voor (internationale) westers georienteerde scholen zijn er en wat zijn de mogelijkheden voor voortgezet onderwijs? Wie heeft er ervaring of kent mensen met ervaring?

Ludie Postmus

• Beheerder

Wat voor werk gaan jullie precies doen als ik vragen mag?

• Ludie Postmus

Wij gaan daar taalkundig werk en alfabetiseringswerk doen bij de organisatie Wycliffe Bijbelvertalers. Omdat de locatie waar we gaan werken sterk afhangt hoe de scholing van de kinderen, willen wij graag weten hoe die op diverse plaatsen in Tanzania is. Mogelijke locaties zijn Mbeya en Mwanza. Weet je hier iets van?

• Izaäk van Melle

Hoi,

Deze week komt de website van het consulaat van Tanzania ‘in de lucht’, www.tanzania.nl maar ik weet niet of ze er iets over scholing in hebben opgenomen.

De ambassade in Dar had er ook wat informatie over, maar dat kan ik op dit moment niet geopend krijgen. Goede internationale scholen zijn er in ieder geval in Morogoro, Arusha, Moshi en Dar es Salaam. Ik vergeet er een paar, maar als je meer wilt weten neem je maar even contact met mij op.

Izaäk van Melle

Support en Informatienetwerk Tanzania Nederland (Sintan)

support@sintan.nl