tanzaniaanse kust

• Monique

Alvorens over te steken naar Zanzibar hadden we graag een weekje de kust van Tanzania afgeschuimd.We reizen met de rugzak en willen niet in de hotels verblijven, vorig jaar in Kenya vonden we een leuk klein verblijf met enkele hutje oi bungalows aan zee, het is zoiets dat we zoeken.Is deze kust vergelijkbaar met de zuidkust van Kenya??

Liefst koken we zelf.Als je meerdere adressen kent, geef maar door, wij zijn trotters en blijven niet lang ter plaatse.

alvast bedankt

• Loes

Bekijk de link: Kipepeo Beach Camp op deze site. Een Nederlandse vrouw en haar Australische man (geloof ik) beheren Kipepeo Camp. Een mooi stukje strand, met enkele hutjes en een dorm. Mogelijkheid om in het restaurantje te eten. Leuke sfeer!

Kipepeo ligt op het schiereiland Kigamboni in Dar es salaam. Hier zijn meerder overnachtingsplaatsen, genoemd in de Lonely planet.

• pien

op welke site kan ik dat vinden?

• Monique

Ik heb gekeken op deze site maar kan het niet vinden.

Het lijkt me echt wat we zoeken dus kan je me aub leiden tot de juiste site.

• Loes

oeps, ik dacht dat het duidelijk was… op tanzania.startpagina.nl onder het kopje Hotels Dar es Salaam (rechterkolom) staat Kipepeo Beach Camp…

http://www.kipepeocamp.com/

Het is echt een aanrader, je leeft, eet en slaapt op het strand, en wordt wakker van de zonsopgang in het water…