nogmaals tickets

• pien

op het prikbord staan al meerdere berichten over ticketprijzen waarbij ik lees dat je al voor zo'n 650 euro naar dar vliegt, maar hoe ik ook zoek ik vind die prijzen niet. ook niet bij british airways of andere, hier genoemde, maatschappije. geldt dat alleen voor het laagseizoen of zo? ik kom steeds rond de 900 euro uit

• Monique De Ridder

Hallo Pien,

Ik weet niet of het nog lukt maar wij hebben twee weken geleden via KLM tickets voor Dar gekocht aan de ronde som van 504 euro.Het was binnen de vroegboekactie maar deze werd verlengd tot 31/01, misschien en ik hoop,het voor jou werd ze nogmaals verlengd.

Verder kan je bij www.joker.be eens kijken daar is het 850 euro en eventueel ook bij www.connections.be.

Veel succes

groetjes

Monique

• pien

hoi monique,

mag ik vragen voor wanneer jullie geboekt hebben?

gr pien

• Monique De Ridder

Hallo Pien,

Wij hebben geboekt in de vroegboekweek van 22 januari die normaal liep tot 26 januari maar verlengd werd tot 31 januari.

Wij vertrekken op 29 februari met KLM vanuit Brussel via Amsterdam en via Nairobi naar Dar es salaam.De terugreis heeft geen stop in Nairobi maar vliegt rechtstreeks naar amsterdam en dan verder naar Brussel.

Ik heb zojuist gekeken op KLM en voor hetzelfde tijdstip de tarieven opgevraagd.De vroegboekperiode is duidelijk afgesloten want hetzelfde ticket met dezelfde vluch kost nu 788 euro.

Ik hoop voor jou dat je een gelijkaardig iets nog kan vinden, het hangt ervan af wanneer je wil reizen anders zo'n promoties doen zich wel meer voor.

Veel succes

Monique

• Sander

Probeer Emirates! Wij hebben geboekt via www.skybreakers.nl (bel ze bij voorkeur op en vraag naar Paul). Ze hadden een tarief van Dusseldorf via Dubai naar Dar es Salaam voor 580 Euro p.p. in het piekseizoen (rond oud en nieuw)! Je zou dus zeggen dat dat nu zeker ook moet lukken…

Tip: reserveer direct bij je Emirates ticket een hotelkamer IN het transitgebied van Dubai International Airport om je overstaptijd te overbruggen. Doe dit direct wanneer je je ticket boekt want achteraf is veel duurder!