prijs vliegticket

• marloes

Hoi mensen,

Nog een vraagje van mij.

Wie kan mij vertellen hoe ik het goedkoopste naar dar es salaam kan komen.Of eventueel waar ik dit kan boeken.

Het hoeft geen directe vlucht te zijn. mogen best wat tussenstappen inzitten, ik wil alleen niet met de eerste de beste bouwdoos de lucht in als jullie begrijpen wat ik bedoel, geen Egyptair en dat soort zaken!

Alle tips zijn welkom! Groetjes marloes

• Loes

www.vliegtarieven.nl

www.kilroytravels.com

kijk terug op dit forum en stuin internet en evt. reisbureaus af. Ik heb een jaar geleden 900 euro betaald, goedkopen is zeker ook mogelijk.

• Johan Banis

Vorig jaar mei, met KLM: Eu. 700,- retour. Vliegt via Arusha / Kilimanjaro naar Dar en dan van Dar naar Amsterdam. Geen idee of het nog goedkoper kan.

Johan Banis

School voor Journalisitek

Utrecht

http://www.journalism.fcj.hvu.nl/verrereis/tanzania03/index.htm

• Silvia

Hoi,

Kijk eens op de pagina van British Airways. Dan vlieg je via Londen. Wij hebben dat vorig jaar gedaan. Je kunt of naar Nairobi vliegen en vandaar met een shuttlebus naar Arusha, of je vliegt rechtstreeks naar Dar es Salaam. Dit laatste is duurder maar vorig jaar was dat toch al mogelijk voor nog geen 650,– euro.

Via de zoekpagina's kun je naar de prijzen van de shuttle tussen Nairobi en Arusha kijken. Vorig jaar hebben wij circa 30,– euro pp per enkele reis betaald.

Een bus tussen Arusha en Dar kost circa 20,– dollar/euro.

Succes

• Juliska

Hoi,

Wij hebben op 31 december 2003 geboekt bij de KLM voor 617 euri pp incl. luchthavenbelasting Was welliswaar een aanbieding. Weet ook eigenlijk niet tot hoelang die aanbieding geldig was.

Kijk op internet pagina: waarheenwaarvoor.nl

Zo hebben wij ook deze gevonden.

Succes

• Johan Banis

Juliska schreef:

>

> Hoi,

>

> Wij hebben op 31 december 2003 geboekt bij de KLM voor 617

> euri pp incl. luchthavenbelasting Was welliswaar een

> aanbieding.

Ik heb toch sterk het vermoeden dat het niet zo gek veel goedkoper kan dan met die KLM. Via Londen en Nairobi zal best wel goedkoper zijn, maar dan moet je toch altijd nog eerst naar Londen en ook nog met een kl*tebus naar Arusha. Bovendien heeft de KLM het voordeel dat zij de enige maatschappij is die het rondje Schiphol-Arusha (Kilimanjaro)-Dar-Schiphol vliegt. Ik zou het wel weten: uitstappen op Kili, verblijf in Arusha of Moshi om van daar uit het noorden (Kilimanjaro, safari's, Masai) te bekijken, dan met de bus naar Dar voor de overige zaken: strand, Zanzibar, uitgaan.

Ikzelf ben niet dol op vliegen. Langer dan een uur of drie, vier moet het niet duren en als het toch langer moet (zoals in dit geval) dan liever met een redelijk luxe maatschappij zoals KLM dan met een prijsstunter die wel goedkoop is maar weinig tot geen service (maaltijden, redelijke stoelen) biedt. Je zit wel een uur of 8 in zo'n ding!

Johan Banis.

• Ger

Voor welke periode hebben jullie geboekt?

• Johan Banis

Ger schreef:

>

> Voor welke periode hebben jullie geboekt?

Half mei - begin juni 2003.

Zie voor details onze website

http://www.journalism.fcj.hvu.nl/verrereis/tanzania03/index.htm

groeten,

Johan Banis

SvJ Utrecht

• Juliska

Wij hebben geboekt voor de maand maart

Groet Juliska