Beste globetrotter!

Verleden zomer heb ik Zuid-Afrika, Lesotho en Swaziland leren kennen. Met een vriendin heb ik via Djoser en fantastisch reis beleefd en ben inmiddels helemaal gefascineerd door het Afrikaanse leven. Ook deze zomer wil ik dat niet aan me voorbij laten gaan, maar het ziet er niet naar uit dat ik een reispartner in mijn vriendenkring kan vinden. Daarom zoek ik online iemand die met hetzelfde dilemma zit: niet alleen willen gaan, maar toch ook niet thuis willen blijven (of vrolijk mee naar de Costa del Sol? ). Misschien zou je me kunnen mailen hierover. Ik ben een enthousiast, energiek iemand van 21 jaar, bijna afgestudeerd, vrijgezel en ik zoek iemand die ik alvast een beetje kan leren kennen voordat we wekenlang samen in een tentje doorbrengen. Man of vrouw maakt me niet uit; humor, enthousiasme en socialiteit zijn daarentegen wél voorwaarden. Het liefst reis ik met bijvoorbeeld Sawadee door Kenia, Tanzania en Zanzibar, maar voor andere reizen sta ik ook open. Als het maar geen drie weken Zwarte Woud in een caravan is?

Groetjes, Wendy