zelf reisen en 4x4 huren???

• Yves Stout

Beste Tanzania fans,

Ik wil met mijn vriendin tijdens de kerstvakantie 2 weken door Tanzania reisen.

Wie weet of er 4x4 wagens te huur zijn en was dag ongeveer kost voor 2 weten. Is dat ook aan te raden want ik begrijp dat je in parken niet zelf mag rijden en als we ook nog even naar Zanzibar willen, daar kom je natuurlijk ook niet met de auto.

Wie heeft advies voor ons.

Groetjes,

Yves

• Silvia

Hoi,

Er zijn met name in Arusha mogelijkheden om auto's te huren. Het is echter niet echt aan te raden ivm de hoge bedragen die je daarvoor moet betalen. Voor weinig meer huur je een auto met chauffeur. Spreek goed door met de verhuurder of ze snel vervangende auto's kunnen leveren als er iets gebeurd. Zo ben je zeker van vervoer en kun je ook alle parken in. De verhuurder kan in sommige gevallen ook zorgen voor overnachtingen in hotels en/of campings. Zij hebben voor het kamperen ook vaak slaapzakken, matjes etc. Een andere veel goedkopere mogelijkheid is reizen met het openbaar vervoer en vervolgens bij een safaribedrijfje apart je tochten door de natuurparken te boeken. Reizen met openbaar vervoer is prima te doen.

Succes

• Cindy

Hoi,

Het is inderdaad moeilijk om een auto te huren. Wij wilden eerst een auto huren voor op zanzibar, maar hetw as in verhouding zo duur. Wel heb ik een vriend in Tanzania die een safaricompany heeft en ook de auto eventueel kan regelen als dat nog aan de orde is. Hij is absoluut te vertrouwen en kan jullie leuke safari's bezorgen voor een goede prijs. Zijn name is Lazaro, email: nsee31@yahoo.com. Het is echt de moeite waard om hem te mailen wat je op zich van plan bent en waar hij in zou kunnen ondersteunen. Interessant wat voor aanbod hij jullie kan doen! Als je hem benadert wil je dan vertellen dat je het hebt van Cindy uit Nederland. Dan weet hij genoeg. Heel veel plezier in Tanzania. En als je vragen hebt, je mag altijd mailen.

Groetjes,

Cindy