in juli?

• Susan

Wie o wie is er in juli naar kenia en tanzania geweest??

Ik zou graag willen horen of het te doen was in die periode (qua weer, het spotten van dieren tijdens de safari en het algemeen).

Wij kunnen namelijk alleen maar in het hoogseizoen op vakantie ivm eigen zaak en dus de bouwvakantie.

graag alleen reageren als je er in die periode ook bent geweest!

• Ik

Ik was in juli in Tanzania, en toen was het erg goed te doen. Het regenseizoen was voorbij, en dieren zijn er altijd wel. Dat zit dus wel goed.

• kim

Wij zijn in juli in Kenia geweest. Het weer in Mombasa was begin juli redelijk, maar werd steeds beter. In de Masai Mara, Tsavo enz was het weer uitstekend. En de dieren waren zeker aanwezig. Ik weet niet hoe het in andere tijden van het jaar is, maar wij vonden dit (al) fantastisch :)

• Silvia

Hallo,

Wij zijn vorige jaar in juli en augustus in Kenia en Tanzania geweest. Dit is erg goed te doen. Temperatuur is goed en de beesten zijn er altijd wel. Het is een kwestie van op het juiste moment op de juiste plaats zijn. De beesten houden zich nu eenmaal niet aan de bezoektijden van de bezoekers. De temperatuur is afhankelijk van waar je zit. Een dikke trui voor de avonduren is wel handig, zeker als je kampeert en op ded ngorongorokrater komt.

Veel plezier met de voorbereidingen en de uiteindelijke reis. Het is zeker de moeite waard.