Beste mensen,
Wij zijn van plan om half maart naar Tanzania te gaan. Heeft iemand ervaring met het weer in die periode ? Is het reizen dan goed te doen en zie je dan ook nog wat?
Alvast bedankt en groeten.
Ik ben van april tot juli in Tanzania geweest. Ik woonde in Dar es Salaam, daar was het erg heet (35 graden) en er viel heel weinig regen. Op Zanzibar is dat hetzelfde. In de verre binnenlanden heb ik gehoord dat wel heel veel regen viel vanaf begin april (vanwege het regenseizoen).
Of het reizen goed te doen is en of je wat ziet? Tanzania is erg mooi en er is veel te zien qua natuur.
Hi,
Ik ben 6 maart vorig jaar naar tanzania vertrokken voor 4 maanden. Het regende soms best wel heel veel, wij zaten in Arusha namelijk. Het was echt wel te doen, maar de wegen in de stad waren soms wel een grote modderpoel. In deze tijd hebben we ook een rondreis gedaan. Dit was heel goed te doen. In de national parks hadden we geen last van onbegaanbare wegen. Het mooie is wel van de regentijd dat alles zo groen is. Ik ben dit jaar ook terug geweest in juli en toen was alles veel droger. Als je nog een company zoekt in tanzania zelf die een safari voor je kan regelen, ik heb een vriend in Arusha wonen. Het is best moeilijk wie je nu kan vertrouwen enz. Zijn naam is Lazaro en hij is absoluut te vertrouwen! Email: nsee31@yahoo.com. Je kan hem misschien eens mailen en vertellen van jullie plannen. Misschien biedt hij jullie iets leuks aan. Zijn prijzen zijn goed en onderhandelbaar. Als je hem benadert vertel hem dan dat je het van Cindy uit Nederland hebt. Heel succes met voorbereiden en een fijne reis. Als je nog vragen hebt, je kan altijd mailen.
Doei,
groetjes
Cindy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?