zelfstandig rondreizen

• Igo

Ik overweeg met mn vriendin naar Tanzania/Zanzibar te gaan voor een combi van safari en duiken, maar we hebben eigenlijk geen zin in een georganiseerde reis.

Enig idee hoe veilig/onveilig het is om zelfstandig te reizen en ter plekke accomodaties, safari en duiken te regelen?

Alvast bedankt,

Igo

• Beheerder pagina

Hoi, dit soort vragen zijn al regelmatig aan de orde geweest op dit prikbord, als je één of twee pagina's verder klikt kom je aardig wat bruikbare info tegen m.b.t. het regelen van safaris e.d. Succes!

• Sil

Het reizen in Tanzania is geen probleem. Je bent soms wel lang onderweg. Bovendien is het goedkoop.

Wij hebben ons niet onveilig gevoeld. Natuurlijk moet je goed opletten, maar dat moet je overal ter wereld in steden, je bent per slot van rekening een rijk persoon.

• Cindy

Hi,

Het is absoluut goed te doen om alles zelf te regelen. Een probleem is echter wel, wie moet je vertrouwen en wie niet. Er zijn namelijk ook een hoop oplichters wat betreft safari's en dergelijke. Ik heb een vriend in Arusha wonen die een safaricompany heeft. Je kan hem benaderen zelfs al ben je al in Tanzania om zo veel tijd te besparen met regelen van alles. Je kan hem mailen en kijken wat hij te bieden heeft. Zijn naam is Lazaro en email: nsee31@yahoo.com. Het is een hele aardige man en echt te vertrouwen. Hij zal je niet teleurstellen. In ieder geval een hele leuke tijd toegewenst. (Ik heb zelfs ook zo'n zin om weer te gaan)

Groetjes,

Cindy

• JMP

wij zijn in september/oktober jl. geweest. check de lonely planet gids voor info, rough guide heeft een goede Zanzibar gids. Onze safari ging via een nederlander die in Arusha een safaricompany heeft, karibu africa safari, www.karafsa.com. Was er goed, leuke chauffeur/gids.

groeten,

Jan Maarten

• farzia

Hallo

ben op zoek naar verblijf in dar voor 1 nacht plus ophaalservice vanaf luchthaven voor

20 dec 03!!