ik ben van plan om 2,5mnd in tanzania rond te reizen. Heeft iemand een idee wat dit kost. Ik wil in goedkope accomedaties slapen. 1 a 2 natuurparken bezoeken. Neem geen tent mee.
hoi van hilde
Als je gaat reizen is een lonley planet onmisbaar, en daar staan ook prijzen in van overnachting. Wat het kost hangt af van waar je bent. In Dar es Salaam kun je voor 10 dollar overnachten, op zanzibar voor 15 en in andere gebieden voor minder. Eten in een restaurant kan voor minder dan 10 euro (ligt er ook aan waar je heen gaat, alleen in de stad zijn restaurants, daarbuiten alleen tentjes met friet en kip). Natuurpark bezoeken? Reken op 100 euro per dag (entree park, overnachten, eten, gids, jeep), maar het is zeker de moeite waard.
Als je meer wilt weten hoor ik het wel
groetjes Loes
Wij zijn net terug van Tanzania en hebben daar gemiddeld voor een 2 persoonsverblijf $10,– per nacht betaald. Eten kun je al voor een $5,– (incl. drinken). Vervoer kost je bijna niets. Busrit Lushoto Arusha $6,–.
Wij hebben in Arusha safari's geboekt voor $85,– pp incl. eten en tent + mat en slaapzak.
Nog meer info nodig, mail maar
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?