nogmaals visa?:

• Rob van Kooten

op 10 maart 2004 van amsterdam naar Mombassa (kenia)

op 11 maart vasn Mombassa naar Tanzania voor een safari

op 18 maart van tanzania terug naar Mombassa

hoe kom ik het makkelijkst aan visa en wat wil zeggen een re-entry visum voor kenia? Is het het eenvoudigst alles daar ter plekke te kopen in KIenia op het vliegveld en in Tanzania aan de grens Wie heeft er ervaring mee. Alvast bedankt voor het plaatsen en of e-mailen

• Folkert

Rob, een visa aan de grens met Tanzania kost USD 200,- ongeveer. Het is makkelijker om er een te halen hier bij de ambassade (iets van USD50,-). Deze is vervolgens drie maanden geldig. Voor Kenia weet ik dat (nog) niet. Veel plezier!

• Sandra

200 USD??? Dat is een zeer groot bedrag. Ben je niet afgelegd?? Ik betaalde namelijk maar $50,- aan de grens bij Tanzania! En het gaat nog gemakkelijker ook dan hier in Nederland. Ben je je paspoort een aantal dagen kwijt en dan moet je die weer ophalen.

Mijn vriend reist zeer regelmatig naar Tz en heeft maar 1x een visum hier geregeld. Wat een gedoe, en daarom haalt hij het ook nu nog steeds direct aan de grens.

Ik zou gewoon een visum aan de grens regelen, kosten zijn gelijk en het is een stuk sneller voor elkaar.

Fijne reis.

Groet,

Sandra