(Vrijwilligers)werk in Tanzania

• Cindy

Hallo,

Ik zou graag wat meer willen weten over het werken en het vrijwilligerswerk in Tanzania. Zijn er mensen die mij aan informatie hierover kunnen helpen?

Ik hoor graag, groetjes van Cindy

• melle

Hallo Cindy,

helaas heb ik geen antwoord op je vraag ,maar eerder een verzoek, zou je indien je iets vind op het gebied van werk het mij ook even willen laten weten .Vertrek namelijk 15feb en ben ook op zoek naar werk in dat gebied

groetjes Melle

• Cindy

Hi toevallig heet ik ook Cindy. Ik heb afgelopen jaar 4 maanden vrijwilligerswerk gedaan in tanzania. Vandaar. Ik heb nog wel een ideetje. Kijk een sop www.mondochallenge.org. Met die organisatie ben ik gegaan. Ik heb een fantastische ervaring gehad. Mijn vriend en ik waren de eersten die in een schooltje in Longido gingen werken. Engelse les hebben we gegeven… Als je vragen hebt ik hoor het wel,

Cindy

• cindy

Ook ik heet toevallig Cindy…..

Ik heb stage gelopen op een school in Ngara (west Tanzania op de grens van Rwanda). Daar heb ik mensen leren kennen die vrijwilligerswerk deden in de vluchtenlingenkampen. Zij werkten daar via Olympic Aid. Dit is een organisatie in Canada die, zoals vele andere organisaties, geen geld vragen. Je krijgt zelfs een onkosten vergoeding en je ticket wordt ook betaald…..

Je kunt meer info vinden op de volgende web site: www.olympicaid.org