safari-touroperator voor noordelijke National Parks

• Eugène

Hallo, ik ga over 2 weken naar Arusha en wil daar 1 week een mooie safari door in ieder geval de Serengeti en Ngorongoro Crater maken. Ik reis alleen, maar wil zo'n safari niet alleen doen, maar liever in een groepje. In eerste instantie had ik vanuit NL via mijn reisbureau bij Serengeti Safari geboekt, echter deze safari is gecancelled vanwege gebrek aan deelnemers.

Kan iemand mij een goede safari-touroperator aanraden?

Het liefst regel ik alles vanuit NL, dat scheelt weer een dag (of meer) ter plekke, want de vlucht voor het vervolg van mijn reis naar Pemba heb ik al geboekt. En uit het aanbod op de tanzania.startpagina.nl-site haal ik ook geen kwaliteitsstempels.

Bij voorbaat dank, Eugène

• Vincent

Hoi,

ik heb geen oplossing voor je, maar wel een vraag:

Ik wil met een vriend op fotosafari naar Tanzania, en zeker de 2 bestemmingen bezoeken die jij ook noemt (Serengeti en Ngorongoro). Ik wil me bewust beperken vwb het aantal parken, om zo niet zo veel tijd kwijt te zijn aan verplaatsen. Jij hebt het geregeld via internet, met een touroperator aldaar. Wat zijn de kosten daar van ongeveer, en kun je geheel zelf bepalen wat je gaat doen? Wat kost het om zelf een busje met chauffeur af te huren.

M vr gr

Vincent