Tanzania op eigen gelegenheid

• Vincent

Hoi,

ik wil met een vriend op fotosafari door Tanzania en me daar beperken tot enkele parken (bijvoorbeeld Serengeti en Selous). Hoe kan ik dit het beste doen? In Tanzania een geschikte auto met chauffeur huren? Welke reisorganisaties zijn betrouwbaar en betaalbaar? Kan je ‘altijd’ terecht in de parken, of moet je vooraf boeken?

Alvast bedankt,

Vincent

• Niqui

Hoi

Als je wilt kun je eens contact opnemen met 2us@simba-expeditions.com Is een betrouwbare man die veel ervaring heeft in nationale parken en ook als chauffeur. Hij kan je wellicht verder helpen.

Groeten, Niqui

• Vincent

Hoi Niqui,

bedankt voor de tip, ik heb hem gemaild.

Heb je er zelf ervaring mee?

• Josine

Hoi, in Arusha vindt je de lokale touroperators waar je safaris mee kan boeken. Alles is inbegrepen: de jeep, de kok, driver, eten enz. De safaris zijn in Tanzania wel erg duur, in vergelijking met Kenya. Wij hebben vorig jaar de trip geregeld met Moon Safaris, je vindt een link naar hun site op deze pagina. Maar er zijn er heel veel in Arusha. Het beste is gewoon hier en daar je licht op te steken en navraag te doen bij reizigers die ervaring hebben hiermee. Goeie reis!Vincent schreef:

>

> Hoi Niqui,

>

> bedankt voor de tip, ik heb hem gemaild.

>

> Heb je er zelf ervaring mee?

• Cindy

Hi Ik weet niet wanneer jullie vertrekken maar ik heb ook nog een goede tip voor je. KiliCrownsafari's !! Hij kan alles voor je regelen en hij zal het goed doen ook! Deze man heb ik zelf in Tanzania leren kennen en hij is echt te vertrouwen en regelt goed! Dus als je hem eens wil benaderen … hoor ik het wel!