Jonge ondernemer(29) zoekt medegeïntress.voor Zanzibar

• Stephan

Ik ben een 29 jarige ondernemer op zoek naar een nieuwe uitdaging en dan het liefst in het buitenland. Ik ben getipt door mijn familie en omgeving om naar Zanzibar/ Pemba te gaan. Voor mij is deze plek geheel nieuw. Probeer langs deze weg mensen te vinden die binnenkort ook het gebied (Zanizbar en omgeving) willen be-/ onderzoeken…zowel zakelijk als voor vakantie.

Of mensen die reeds al begonnen zijn met ondernemen in dat gebied.

Ik kom zelf uit de omgeving van Amsterdam.

Vriendelijke groeten,

Stephan.

• peter schoorstra

beste stephan,

in januari 2003 organiseer ik als berggids/reisorganisator (weer) een trekking naar de Kilimnjaro-top. Op 10 november a.s. houd ik in het Afrika museum te Berg en Dal een lezing over dit onderwerp.Mocht je interesse hebben hoor ik het wel.

Groet,

Peter Schoorstra

• issa

yes ik beb al begonnen met ondernemen maar in dar es salaam niet in zanzibar waarom? schrijf me pphillip@chello.nl

• Henk

Hoi

Ik had zelf ook plannen om in de filipijnen een resort op te zetten, maar dat is uiteindelijk niets geworden. Daar moet je net als in veel andere landen een flinke zak met duiten meenemen voordat je ook maar iets kan beginnen!

Is het in Tanzania makkelijker iets op te zetten en zou je me willen zeggen wat jij daar doet?

Ik ga zelf in oktober naar Tanzania en ben van plan daar eens goed rond te kijken. Als je info voor me hebt mbt het opzetten van bv een (kleinschalig) resort dan hoor ik het heel graag.

Gr. Henk