hotel/guesthouse gezocht in Arusha

• Ernest

Hoi,

Ik ga begin oktober naar Tanzania, Arusha. Omdat ik 's-avonds aankom op het vliegveld wil ik daar alvast een hotel/guesthouse boeken(vanuit NL) voor 1 a 2 nachten. Natuurlijk mag het niet te veel kosten. Heeft er iemand tips?

Alvast bedankt, Ernest

• Niqui

Hoi Ernest

Ik was in januari in Arusha, en ik heb in Kitundu Guesthouse geslapen. Goedkoop (ongeveer 3 dollar), maar ik weet niet of je daar vooraf een kamer kunt boeken. Als je in Arusha aankomt, zijn er waarschijnlijk mensen die er erg op aandringen om je naar Meru House Inn te gaan, maar daar heb ik slechte ervaringen mee (daar heb ik ook 2 nachten geslapen) en later ook van anderen gehoord dat de schoonmaakster geld had gestolen van de kamer, en de reactie van de eigenaar van het hotel was: ach, jullie zijn toeristen en hebben toch genoeg geld.

Ik ken iemand in Arusha die je van het vliegveld op zou kunnen halen, en die kan je dan naar Kitundu (of waar je dan ook heen wilt) brengen. Als je meer wilt weten, stuur effe een mailtje.

Groeten, Niqui

• peter schoorstra

beste ernest,

probeer Out Post Lodge in Arusha en doe ze daar de groeten van Peter, bereid ze alvast maar voor dat ik in january 2003 weer kom met een groep.

Ik was als berggids/organisator afgelopen january met een groep in Arusha voor de Kili hike via Machame trail en overnachtte 3 nachten in dit uitgesproken gezellige hotelletje.

groet,

peter