wie oh wie......

• loes

Wie oh wie heeft leuke informatie/tips voor mij??????????????

Ik ga samen met een vriendin december en januari naar Kenia/Tanzania. We willen in ieder geval de Kilimanjaro beklimmen. De rest weten we nog niet.

Ik ben erg geinteresseerd in cultuur en bijzondere stammen. Alleen ik hou niet van erg toeristische dingen of trips. Liefst lekker primitief, dan maak je vaak de gaafste dingen mee. Heeft iemand een leuke ervaring?

Bedankt, doei van Loes

• rosanna

mmmmh

• Niqui

Hoi Loes

Ik ben 2,5 maand in Tanzania/Malawi/Kenya geweest, op eigen gelegenheid rondgereisd, niks vooraf georganiseerd en dat ging prima.

Heb daar ook iemand leren kennen die ik nu aan he helpen ben om z'n eigen bedrijf op te zetten, heb ondertussen een website gemaakt: http://www.simba-expeditions.com Hij werkt al jaren als gids en was het beu om slecht betaald te worden door de grote safaribedrijven en is daarom begonnen om zijn eigen handeltje op te zetten.

Heeft ook leuke (wandel)safari's, zoals de Marangu - Mkuru Cultural Tour, een tocht die de meeste andere bedrijven niet aanbieden. Nou ja, ik zou zeggen kijk eens op de site, staat ook veel info over tanzania op en over de diverse nationale parken. En als je nog meer wilt weten, kun je me altijd mailen.

Groetjes, Niqui

• Renate

Hoi Niqui,

Ik heb plannen om richting Kenia/Tanzania te reizen van half december tot half januari. Ik begrijp uit je verhaal dat je erg bekend bent met de nationale parken. Is dit aan te raden in dit ‘regen’ seizoen? In ieder geval willen we op eigen gelegenheid gaan reizen en veel wild bekijken.

Ben benieuwd naar je reactie.

groetjes Renate

Niqui schreef:

>

>

> Ik ben 2,5 maand in Tanzania/Malawi/Kenya geweest, op eigen

> gelegenheid rondgereisd, niks vooraf georganiseerd en dat

> ging prima.

> Heb daar ook iemand leren kennen die ik nu aan he helpen ben

> om z'n eigen bedrijf op te zetten, heb ondertussen een

> website gemaakt: http://www.simba-expeditions.com Hij werkt

> al jaren als gids en was het beu om slecht betaald te worden

> door de grote safaribedrijven en is daarom begonnen om zijn

> eigen handeltje op te zetten.

> Heeft ook leuke (wandel)safari's, zoals de Marangu - Mkuru

> Cultural Tour, een tocht die de meeste andere bedrijven niet

> aanbieden. Nou ja, ik zou zeggen kijk eens op de site, staat

> ook veel info over tanzania op en over de diverse nationale

> parken. En als je nog meer wilt weten, kun je me altijd mailen.

>

> Groetjes, Niqui