Kilimanjaro - Zanzibar - safari?! HELP ONS

  • Guido & Pauwel

    Hallo,

    Ja ook wij zijn van plan om eens gaan te reizen in Tanzania. De planning is op dit moment om de maand oktober er voor uit te trekken. Echter hebben we al enige reisorganisaties bekeken, maar nog niet echt gevonden wat we zoeken.

    Zoals het onderwerp al zegt willen we een hoop, maar hopelijk hoeft het niet zo veel te kosten als in de brochures vermeld staat. We willen op eigen initiatief, maar onze ervaring ontbreekt.

    Wie kan ons hiermee helpen en informatie verstrekken.

    We willen de Kilimanjaro beklimmen en minimaal een keer op safari om wat meer van het land te zien.

    Ook zouden we graag nog enkele dagen (aan het einde) willen relaxen op Zanzibar.

    Aangezien het allemaal kort dag wordt hopen wij dat er veel enthousiasten mensen zijn die ons willen helpen en een nuttige en behulpzame reactie kunnen geven.

    Groetjes,

    Guido en Pauwel

  • Beheerder

    Over het beklimmen van de Kilimanjaro kan ik jullie geen info geven, maar een goede én goedkope touroperator in Arusha is Moon safaris. Het webadres staat op de tanzania.pagina. Low-budget, maar zeer vriendelijk en prima verzorgd. Volgens mij verzorgen ze ook Kili-trekkings, je kan ze mailen voor info. Ik ben met hen op safari geweest, een aanrader!! Veel succes met de voorbereidingenGuido & Pauwel schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ja ook wij zijn van plan om eens gaan te reizen in Tanzania.

    > De planning is op dit moment om de maand oktober er voor uit

    > te trekken. Echter hebben we al enige reisorganisaties

    > bekeken, maar nog niet echt gevonden wat we zoeken.

    > Zoals het onderwerp al zegt willen we een hoop, maar hopelijk

    > hoeft het niet zo veel te kosten als in de brochures vermeld

    > staat. We willen op eigen initiatief, maar onze ervaring

    > ontbreekt.

    > Wie kan ons hiermee helpen en informatie verstrekken.

    > We willen de Kilimanjaro beklimmen en minimaal een keer op

    > safari om wat meer van het land te zien.

    > Ook zouden we graag nog enkele dagen (aan het einde) willen

    > relaxen op Zanzibar.

    > Aangezien het allemaal kort dag wordt hopen wij dat er veel

    > enthousiasten mensen zijn die ons willen helpen en een

    > nuttige en behulpzame reactie kunnen geven.

    >

    > Groetjes,

    > Guido en Pauwel

  • Anita

    Hallo luitjes,

    Wij zijn net terug uit Tanzania- Zanzibar.Wij hadden enkel onze vliegtuigtickets geboekt want ons leek de reis in de brochures ook erg duur.Via internet heb ik contact gemaakt met een organisatie in Tanzania, onze wensen duidelijk gemaakt en zij hebben onze gehele reis gepland: de transerfs, accomodaties, de safari's…

    Wij zijn ook supertevreden teruggekomen.Mochten jullie ondertussen nog niets geboekt hebben, neem eens een kijkje op de volgende website:

    www.africanheart.com.

    Via email is alles heel makkelijk te regelen (zelfs in het Nederlands)

    Groetjes van Anita