Malarone gevraagd, ca. 70 stuks

  • Monique

    Ons gezin gaat in Juli ruim twee weken vrijwilligerswerk doen in Zimbabwe en hiervoor hebben we Malarone malaria pillen nodig. Wie heeft er Malarone over van een reis en biedt deze aan? Moet nog in verpakking zitten en niet over datum! Gezien onze financiële situatie alleen voor een acceptabele prijs :P

  • DBafrika

    Hallo Monique,

    Ik had al eerder gereageerd, maar kennelijk was het bericht niet geplaatst. Leuk, Zimbabwe, ik zou zo terug willen!

    Ik heb nog 110 malariapillen over. Het betreft Malarone (GlaxoSmithKline), 250 mg/100 mg film-coated tablets. Uiterste houdbaarheidsdata verschillen van 04/2016 tot 02/2017. Het zijn overigens de gebruikelijke Malarone-pillen en niet ‘junior’ versies of zo.

    De pillen zijn te koop voor EUR 1,75 per stuk bij afname van minimaal 100 pillen en voor EUR 2 per stuk bij lagere afname. Of anders tegen ieder redelijk bod.

    Bij interesse is het het handigst om even te mailen: anacondor123@hotmaill.com

    Groet,

    DBafrika

  • milou

    Ik bied 64 malarone pillen aan met bijsluiter en doosje.

    ik verkoop ze voor 1,50 euro per stuk.

    Mijn vriend heeft ongeveer hetzelfde aantal, alleen hij heeft al zijn pillen op reis uit de strips gehaald en in een plastick potje gedaan. Dit was handiger mee nemen op reis. Hij verkoopt ze voor 1 euro per stuk.

    Alle pillen zijn houdbaar t/m juni 2015

  • doornroosje111

    Hallo,

    Ik zoek ook Marlarone.

    Kunnen jullie mij even contacteren ?

    Bedankt.

  • Laura van Klink

    18 stuks à € 2.- per stuk; in strip houdbaar tot november 2015.

    Malarone

  • D.B.

    Hallo, ik heb er 72 expire datum Juni 2018

    dennisb2405@gmail.com