goedkoop safari en week zanzibar

  • Ben & Marion

    Kijk eens op www.caracalsafaris-tz.com

  • Wendy

    Wij zijn eind dit jaar 12.5 jaar getrouwd en we zouden graag naar Tanzania en Zanzibar gaan maar tot op heden lijkt dit wel onbetaalbaar. Graag zou ik ook wat info ontvangen om deze droomreis toch mogelijk te maken.

    Wendy

  • Christine van Gemert

    Dag Wendy,

    Tanzania & safari is niet heel goedkoop, maar het is absoluut een droomreis! Een deel van de kosten staan vast, een deel is variabel. Je kunt bijv. besparen op de vliegreis: ik heb het 2 keer gedaan en vloog de laatste keer van Amsterdam naar Parijs en door naar Nairobi en heb daar de bus gepakt naar Arusha. De busreis is ook al erg mooi. Ik was ongeveer E 650 kwijt voor een retour op die manier.

    Verder kun je de safari meer of minder lang en meer of minder luxe maken. Ik ben met Afroriginal Tours geweest en zij maakten een onvergetelijk programma voor een hele acceptabele prijs. De driver en cook waren uitermate deskundig en plezierig. Je kunt Afroriginal in het Nederlands mailen met je vragen. Ze hebben ook een site: http://www.afroriginaltours.com

    Vanuit een geweldige ervaring dus van harte aanbevolen!

    Succes, Christine

  • Christine

    Dag Ilona,

    Ik ben net terug uit Tanzania. Niet het goedkoopste land maar wel onvergetelijk! Afhankelijk van je wensen kun je het meer of minder duur maken. Ik had uitstekend maatwerk en betaalbaar via http://www.afroriginaltours.com

    Je kunt hen in het Nederlands mailen.

    Uit eigen ervaring en met hen op safari geweest: van harte aanbevolen!

    Succes, Christine

  • jessica gelderblom

    Hallo,

    Ik heb een vraag waar hadden jullie precies geboekt, op bush routes via google kan ik niets vinden. Wij zijn op zoek naar een goedkope safari in Tanzania. Wij willen met 2 kinderen van 6 en 2 jaar op safari in het noordelijke gedeelte maar de prijzen komen al snel op ruim 10.000 euro voor 4 personen daar de kinderen veelal voor vol worden berekend. De prijs die jullie destijds betaalde 650 dollar p.p. komt al meer in ons budget, daar we wel goedkope tickets kunnen vinden. ongeveer 600 p.p. Ik zou het graag horen alvast bedankt Jessica Gelderblom

  • s.pietersen

    Hoi patrick,

    Is het mogelijk dat je mij advies kan geven over een safari naar Selous?

    Ik zou graag gebruik willen maken van jou kennis;-)

    groetjes Sabrina

    (spietersen@hotmail.com)

  • Hans de Groot

    Als je een beetje avontuurlijk bent kun je ook een auto of camper safaria boeken naar Kenia of Tanzania. Dan sluit je af met een strandweek op Zanzibar! Op goedkopesafari.nl staan leuke en goedkope safari's.

  • Joop

    Hallo Sabrina,

    Ik las jouw vraag over Selous in Tanzania, ik weet dus niet of je van plan bent om er naar toe te willen gaan, maar kijk dan eens naar de website van Brendafrica, bij de rubriek Medereizigers gevraagd. wij zoeken n.l. nog max. twee reisgenoten, en Selous zit ook in ons programma.

    we zijn op dit moment met twee vrouwen en twee mannen. heb je interesse mail maar. gr. Joop