goedkoop safari en week zanzibar

  • Judith

    Hallo Stefan,

    Wij zijn Judith en Gert-Jan en wonen in Arusha en zijn eigenaar van Ajabu Adventures, ons safaribedrijf.

    stuur mij maar even een mailtje met daarin:

    - aantal personen

    - welke parken

    - eventueel maximaal budget per persoon exclusief vliegtickets

    Wij maken dan graag een reis op maat. info@ajabu-adventures.com www.ajabu-adventures.com

  • patrick

    Lekker bedrijf ben je als je al advertenties moet gebruiken uit 2009 om je sluip reclame bekend te maken.Dit forum is niet bedoelt voor dit soort onzinnge reclame uitingen.En na een kijkje op jullie site moet ik helaas concluderen dat jullie pas vanf 1500 euro iets kunnen aanbieden,een lager budgetindicatie is niet mogelijk.Legale diefstal.Safaris vanaf 400$ voor drie dagen zijn al mogelijk.

  • Arjan

    Waar dan Patrick?

  • patrick

    Stuur me je email en ik zal je enkele tips geven van bedrijven die alles goed voor je regelen voor dit bedrag.Wil niet dit forum gebruiken om reclame te maken.

  • wendietjuhhh

    Hoi Peter,

    Zou je mij de gegevens willen mailen. Wij willen graag volgend jaar een safari doen en zoeken goed informatie. Ik kan nergens een emailadres vinden van je.

    Groetjes wendy

  • Solange

    Hallo Patrick,

    Wij willen ook graag volgend jaar naar Tanzania en zijn erg benieuwd naar je tips.

    Bedankt om mij die door te mailen.

    Mvg

    Solange

  • Laura

    Hoi Patrick,

    Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden naar je tips. Zou je me wat willen mailen?

    Alvast bedankt!

    Gr., Laura

  • patrick

    Stuur een emailtje in het Engels naar tafet_2005@yahoo.com voor eventuele vragen.Zij zitten ter plaatse en kunnen je alles vertellen over de mogelijkheden en de prijzen.Mocht je er niet met hun uitkomen dan kunnen zij je van advies voorzien.

  • Chris

    Beste,

    Wij zouden tussen 26/12/2011 en 05/01/2012 een paar dagen safari willen organiseren (serengeti?) voor 3 personen vertrek brussel/a'dam ?

    2 volwassen en 1 van 16 jaar.

    nadruk dient te liggen op safari.

    graag dringend info/reactie,

    vr groet,

    Chris Janssen.

  • Ilona

    Hoi Patrick,

    Wij willen in september/oktober 2012 graag naar Tanzania-Zanzibar voor onze huwelijksreis.

    Ik lees heir op het forum dat jij tips hebt om zo'n vakantie betaalbaar te maken.

    We willen namelijk eerst een safarireis doen in Tanzania (dit lijkt tot nu toe onbetaalbaar) en

    daarna een weekje genieten op Zanzibar voor het optimale honeymoon-gevoel.

    Ik hoop dat je ons kunt helpen, want ook ik kan je email adres nergens vinden.

    Groetjes Ilona