goedkoop safari en week zanzibar

  • Anna

    Wij willen eind november 2009 naar Tanzania. Ik heb verschillende reisbureaus bekeken. Zijn vrij prijzig. Wie heeft tips voor ons om toch twee weken een betaalbare en leuke vacantie in Tanzania en Zanzibar te houden.

  • marlies

    Wij zijn zeer te spreken over Flash Safaris en gaan zeker nog een keer terug.

    Wil je meer weten of foto's zien mail ons dan even.

    Marlies en Wout

  • Peter

    Hallo Marlies en Wout

    Wij met Afroriginal Tours op safari geweest naar de Serengeti en de krater. Het was geweldig verzorgd en voor een zeer acceptabele prijs. Wij hadden een gids en een kok mee (waren zelf met 5 personen) en hebben een campingsafari gedaan. Door hun enthousiasme en inzet waren het 5 geweldige dagen.

    Als dank heb ik een filmpje op Youtube gezet met (bijna) alle dieren die wij tijdens die safari's hebben gezien. Zoek naar “safari with afroriginal tours” en ontmoet de dieren die je kunt verwachten!

    Veel plezier met jullie uitzoeken en de voorpret!

    Groeten, Peter

  • Tessa

    Ik ben ook met Afroriginal op safari geweest.

    Was allemaal zeer goed georganiseerd. Ik ben met een tentsafari gegaan. Dus 's nachts in tentjes slapen en een kok die op een houtskoolvuurtje verschillende zeer lekkere gerechten maakt. De gids sprak goed engels en weet heel erg veel van alle dieren af. Ik ben in Lake Manyara, Tarangire NP, Serengeti, Ngorongoro kraten en lake natron geweest met afroriginal.

    Zeer goed georganiseerd! En ik heb de big 5 gezien.

    Kijk anders even op www.afroriginaltours.com Wat fijn is, is dat je email contactin het Nederlands kan hebben. En zij kunnen de hele reis voor je regelen.

    Groeten, Tessa

  • J.P. Haenen

    Kijk eens op de website van Tanzania Safari Wonders…we maken aanbiedingen voor elke prijsklasse en kennen Tanzania als niemand anders. Stuur een email als je geïnteresseerd bent en we maken je een voorstel op maat. Geef wel even aan wat je ongeveer wilt zien…of zeg gewoon, doe maar een voostel. Graag data doorgeven, aantal personen e.d.

  • Linda

    Hallo Anna,

    Ik heb afgelopen zomer een safari gedaan vanaf Arusha het northern circuit en vanaf Dar es Salaam het southern circuit, beide keren met Bush routes, zij hebben zowel een kantoor in Dar es Salaam als in Arusha (waar mijn vriend werkt). Voor een 5 daagse campeersafari naar Serengeti, Lake manyara, Tarangire en Ngorongoro betaalde je ongeveer 650 dollar pp.

    Als je benieuwd ben naar verdere verhalen/foto;s, dan kan je altijd mailen!

    Groetjes,

    Linda

  • Albert

    Hallo.

    Echt goedkoop is Tanzania natuurlijk niet voor toeristen, heeft vooral te maken met de parkfees.

    Maar neem eens een kijkje op de website van kilimantreksandbikes, kwaliteit voor een goede prijs.

    Albert

  • Douwe

    Peter Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Marlies en Wout

    >

    > Wij met Afroriginal Tours op safari geweest naar

    > de Serengeti en de krater. Het was geweldig

    > verzorgd en voor een zeer acceptabele prijs. Wij

    > hadden een gids en een kok mee (waren zelf met 5

    > personen) en hebben een campingsafari gedaan. Door

    > hun enthousiasme en inzet waren het 5 geweldige

    > dagen.

    > Als dank heb ik een filmpje op Youtube gezet met

    > (bijna) alle dieren die wij tijdens die safari's

    > hebben gezien. Zoek naar "safari with afroriginal

    > tours" en ontmoet de dieren die je kunt

    > verwachten!

    >

    > Veel plezier met jullie uitzoeken en de voorpret!

    > Groeten, Peter

  • Joke

    http://www.rafikitours.biz/about.htm

    Vraag hier eens naar of http://www.multichoicesafaris.com/

    Ben ik een paar maal meegegaan. Zoals al veel besproken de parken zijn erg duur.

    Ik ga january weer voor een maand op safari. Verheug me er al op.

    Succes met boeken.

  • Stefan Demeyer

    Geachte,

    we plannen in de loop van eind 2011 een 8-daagse safari naar Tanzania en zijn op zoek naar een redelijke prijs voor deze reis. Via deze weg zijn we op zoek naar mogelijke informatie.

    Avast bedankt op voorhand,

    Stefan Demeyer