busongeval

  • Thomas

    Hoorde over een busongeluk in Tanzania waar Nederlandse toeristen bij waren betrokken (20-10). Kan er echter nergens iets over vinden. Omdat een dierbare op dit moment per bus door Tanzania trekt ben ik wat ongerust. Iemand enig idee waar ik meer info kan vinden (wellicht overbodig: kan persoon in kwestie niet bereiken)

    Dank!

  • Koen

    Nederlanders komen om bij ongeluk in Tanzania

    Uitgegeven: 20 oktober 2004 19:19

    ARUSHA - Bij een ernstig verkeersongeluk in Tanzania zijn elf mensen omgekomen, onder wie twee Nederlanders. Dat heeft de politie in het Afrikaanse land woensdag laten weten. Het ongeluk gebeurde op dinsdag.

    Een bus met daarin de Nederlandse toeristen kwam bij de plaats Arusha frontaal in botsing met een vrachtwagen. Behalve het Nederlandse echtpaar kwamen drie Spanjaarden, een Zweed, een Nieuw-Zeelander en een toerist met onbekende nationaliteit om het leven. Ook de drie inzittenden van de vrachtwagen overleefden de crash niet.

    Bron: www.nu.nl

  • Bart

    Vrienden van mij zitten er ook, ik heb met Buitenlandse Zaken gebeld (070 - 3 486 486)

    en de bevestiging gekregen dat ze er niet bij betrokken waren.

    Sterkte!

    Bart

  • Thomas

    dank voor jullie reacties..

    ik heb inmiddels ook contact gehad met buitenlandse zaken en de persoon blijkt niet betrokken

  • pietje

    hey