wie helpt mij met vertalen naar swahili?

  • Nicky

    Hoi,

    Wie kan mij helpen deze zinnetjes in het swahili te vertalen?

    ** We hebben een fantastische tijd gehad en vonden het erg leuk om je te leren kennen. We hopen snel wat van je te horen.**

    Alvast ontzettend bedankt voor de moeite.

    Nicky

  • nasir

    tumeenjoi sana tulipokuwa huko na furaha ilioje kuweza kujuwana na wewe.tunatumai kusikia kutoka kwako mda sio mrefu.

    ahsante sana kwa usumbufu.

  • P.Hoogewerf

    Wie kan het ondestaande gedicht in Swahilli voor ons vertalen

    Tulipatana

    Katika nchi ya mbali yenye joto

    chini ya umande wa mlima mkuu

    ilianza kwa kidole kimoja

    na kwa ishara moja tu.

    tangu hapo, na kwa kila hatua mpya

    na kila siku tukiwa pamoja

    nakupenda zaidi

    milele na milele

  • harrie

    probeer het eens op deze sites om de woorden te vertalen

    succes.

    http://www.woordenboek.eu/vertaling/Swahili/

    http://kamusiproject.org/

    groet

    harrie

  • P.Hoogewerf

    Nogmaals het verzoek, wie helpt mij

    Tulipatana

    Katika nchi ya mbali yenye joto

    chini ya umande wa mlima mkuu

    ilianza kwa kidole kimoja

    na kwa ishara moja tu.

    tangu hapo, na kwa kila hatua mpya

    na kila siku tukiwa pamoja

    nakupenda zaidi

    milele na milele

  • jan

    Wij hebben vele vernederingen ondergaan. Zonder morren zware inspanningen en gehoorzaamheid betoond. Maar nu hoort de rijkdom van onze bodem en de vruchten van onze arbeid ons toe. De toekomst van onze kinderen, hun welvaart en geluk is ons hoogste streven. De wind van de verandering is gekomen.

  • jan kaan

    Tumefurahi sana kuwa naye na kukutana na wewe. Tunatumaini kupata habari yako siku hizi.

    misschien te laat, maar toch…

  • Monica

    Jan ik merk dat je fout vertaling geef over deze gedicht als je iets niet weet je kunt gewoon beter mensen adviesieren online te gaan zoeken,want jou vertaling het is 100 procent nep dat is niet okay.

    Want ik ben daar geboren ik ken wel beetje swahili en op dit gedichte ging om liefde uit warme land dat ver weg is en ze hopen dat ze zou altijd samen zijn: Nakupenda sana betekent:Ik houd heel veel van, in dit geval van hun vrinden en Milele na milele betekent voor altijd en altijd.

    Ik ben niet perfect in swahili maar mijn vertaling het veel beter dan van Jan.

    Tulipatana

    Katika nchi ya mbali yenye joto

    chini ya umande wa mlima mkuu

    ilianza kwa kidole kimoja

    na kwa ishara moja tu.

    tangu hapo, na kwa kila hatua mpya

    na kila siku tukiwa pamoja

    nakupenda zaidi

    milele na milele

  • naddy

    Hier volgt een vrij letterlijke vertaling van het gedicht, let wel op: er kunnen fouten in voorkomen, aangezien mijn Swahili niet perfect is! Hopelijk heb je er wat aan. Groetjes N.

    In een ver land waar het warm is

    onder het dauw van de grote berg

    het begon met 1 vinger

    en met slechts 1 teken.

    Sindsdien, en met elke nieuwe stap

    en elke dag dat we samen zijn

    hou ik meer van je

    voor eeuwig en altijd (letterlijk: voor altijd en altijd)

  • Summit Works Vertalingen

    Vertaalbureau Maastricht - Spaans Frans Duits

    Wat kunnen wij voor u betekenen?

    1 Summit Works Vertalingen / Communicatie biedt vertalingen in vrijwel alle combinaties. Vertalen van het Nederlands naar Arabisch, van Grieks naar Japans, bij ons is het allemaal mogelijk!

    2 Snelheid van handelen en kwaliteit staat bij ons centraal. Doorgaans vertalen wij 3000-4000 woorden per dag. Wanneer u uw document toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing.

    3 Als vertaalbureau streven wij naar een duurzame relatie met al onze klanten. Dit komt voort uit onze overtuiging dat een perfecte vertaling alleen tot stand kan komen in samenwerking met de klant.

    4 Summit Works Vertalingen / Communicatie hanteert een zeer scherpe tariefstelling; wij beschikken over een groot netwerk van vertalers en hebben als gevolg een sterke concurrentiepositie.

    5 Wij doen graag zaken met u. Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op. Wij komen graag met u en uw organisatie in contact.