ook ik wil wonen en werken in Tanzania

  • monique bos

    Mensen,

    Ik ben 3 weken terug uit Tanzania. Safari, Zanzibar. Jullie kennen het wel. Ik ben gek georden op dit land, de mensen, de cultuur, de temperatuur etc etc.Ik wil zo snel mogelijk weer terug, want mijn hart ligt daar.

    Ik ben dan ook bezig om voor langere tijd in Tanzania te blijven. Wonen en werken. Vrijwillegerswerk ook leuk, maar toch liever iets wat een beetje betaald.

    Zijn er mensen die mij verder kunnen helpen ??

  • Richard van Leeuwen

    Wat heb je gedaan Monique? Ik heb relaties in de ICT-sfeer…

    Kan me erg voorstellen dat je zo enthousiast bent. Zorg je wel voor een goede repatrieringsverzekering e.d. (bijv. bij AON in Den Haag). En dan het enorme geregel wat het met zich meebrengt, spullen daar naar toe zien te krijgen.

    Een tip is ook om de Nederlandse Ambassade daar te benaderen. Zij zoeken regelmatig lokaal personeel, soms financieel, soms secretarieel. Ik heb het dan wel over werk in Dar es Salaam. Daar zullen je kansen wel het beste zijn ook. Oja, ik weet dat een maand geleden ongeveer een beach resort op Zanzibar een resort-manager zocht. Heb je iets op dat gebied gedaan? Dan kan ik het e-mailadres voor je opzoeken.

    Nouja, ik hoor t wel van je! Doe t wel op korte termijn, want toevallig ben ik bezig met een plaatsing in Nigeria en vertrek ik misschien volgende week al.

    Groetjes,

    Rich